ترمزخودرو, فنی خودرو

پاک کننده قوی سیستم بنزین

پاک کننده قوی سیستم بنزین

بسیاری از ما فکر می‌کنیم کارکرد حیاتی موتورهای بنزینی مانع از آن می‌شود که بخواهیم آن را تمیز کنیم. شاید هم تصور می‌کنیم تمیز کردن موتور برابر با خراب شدن آن است؛ پس هنگام تمیز کردن سایر قطعات و سیستم‌ها سراغ موتور نمی‌رویم و از آن غافل می‌شویم. حقیقت آن است که شستن و تمیز کردن موتور تنها یک بخش از ماجرا است! موتورهای بنزینی برای تمیز شدن تنها به شستشو نیاز ندارند؛ بلکه معجزه‌ی دیگری به نام «تمیز کننده سیستم بنزین» هم باید وارد عمل شود. در این مقاله از absclinic همراه‌‎تان هستیم تا ویژگی‌های بهترین پاک کننده موتورهای بنزینی را به شما بگوییم. اگر با ما پیش بیایید، خیلی زود با تمیزکننده قدرتمند موتورهای بنزینی آشنا می‌شوید.

موتور بنزینی چیست؟

موتورهای بنزینی نوعی از موتورهای احتراق داخلی هستند و همان‌طور که از نام‌شان مشخص است، با سوخت بنزین کار می‌کنند. در فرایند سیستم سوخت بنزینی، هوا و بنزین قبل از اینکه وارد سیلندر شوند، با هم مخلوط و متراکم می‌شوند تا احتراق و ایجاد جرقه از طریق شمع شکل بگیرد. فشار ناشی از احتراق در این موتورها باعث حرکت دادن پیستون می‌شود. در نهایت این میل لنگ و گیربکس هستند که تحت تأثیر این فشار، آن را به چرخ‌ها منتقل می‌کنند و باعث روشن شدن و حرکت خودرو می‌شوند.

چرا داشتن سیستم بنزین تمیز اهمیّت دارد؟

به طور کلی سیستم بنزین هم مثل سایر قطعات خودرو در معرض آلودگی و رسوبات قرار دارد. یک سیستم بنزین تمیز باعث احتراق بهتر موتور و کاهش مصرف بنزین می‌شود. همچنین روی عملکرد موتور و سایر بخش‌ها نیز تأثیر دارد. با این وجود واضح است که نباید از تمیز کردن این سیستم غافل شد. اما چگونه؟ اگر این سوال ذهن‌تان را مشغول کرده، در ادامه پاسخ آن را آورده‌ایم.

ویژگی‌های بهترین تمیز کننده سیستم بنزین

یک مکمل سوخت و تمیزکننده‌ی سیستم بنزین همان چیزی است که می‌تواند جلوی بسیاری از خرابی‌ها را بگیرد و شما را از شر هزینه‌های سنگین تعمیرات و تعویض قطعات نجات دهد. بهترین پاک‌کننده‌ی سیستم بنزین باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • قدرت پاک‌کنندگی بالای موتور
  • رسوب‌زدایی سریع سیستم سوخت
  • روغن‌کاری و محافظت از سیستم سوخت
  • افزایش قدرت موتور
  • بهبود فرایند احتراق
  • متراکم کردن رطوبت و آب سیستم
  • بهبود مصرف سوخت
  • کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای

تمیز کننده سیستم بنزین AUTOPROFI

تمیز کننده سیستم بنزین اتوپروفی با نام Petrol System Clean محصولی آلمانی برای پاک کردن رسوبات کربن و انواع آلودگی‌های محفظه احتراق است. این روغن منجر به روان‌کاری سیستم سوخت بنزینی می‌شود. همچنین به احتراق بهتر موتور کمک می‌کند و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. اتوپروفی به عنوان یکی از پاک کننده‌های قوی برای تمام موتورهای بنزینی کاربرد دارد. این محصول با ایجاد تراکم در رطوبت سیستم بنزین و روان‌کاری آن، موجب محافظت از سیستم‌های بنزینی خودرو می‌شود. این روغن تمام ویژگی‌های یک مکمل و تمیزکننده قوی سوخت را دارد و همان چیزی است که می‌تواند از سیستم بنزین و موتور خودروی شما محافظت کند.

سوالات متداول

1- یک تمیزکننده قوی سیستم سوخت بنزینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

پاک کنندگی و رسوب‌زدایی بالا، کاهش مصرف بنزین، بهبود احتراق و تقویت موتور از ویژگی‌های پاک‌کننده قوی سیستم بنزین است.

2- طرز استفاده از تمیز کننده سیستم بنزین اتوپروفی چگونه است؟

برای استفاده از این محصول کافی است 250 میلی لیتر از آن را قبل از سوخت‌گیری و هر 6 ماه یکبار به 60 لیتر بنزین اضافه کنید.

3- از کجا می‌توانم محصولات AUTOPROFI را سفارش دهم؟

با مراجعه به فروشگاه سایت یا دایرکت اینستاگرام absclinic می‌توانید این محصول و سایر مکمل‌های سوخت را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.