دسته‌بندی نشده

عیب یابی و تعمیرات خودرو


تعمیر گاه تخصصی خودرو ABSCliniC با مشاورین و متخصصین مجرب شما را در جهت عیب یابی و تعمیرات خودرو با راهکارهای کاربردی از طریق وبسایت ABSCliniC.com راهنمایی و هدایت میکند.
شما با راهکارهای پیشنهاد شده توسط متخصصین ما میتوانید با کمترین هزینه ودر اسرع وقت عیب ماشین خود را متوجه شده و با مراجعه به متخصص مورد نظرعیوب مربوطه خودروی خود را برطرف نمایید.

چند نکته مهم در تعمیرات خودرو:

  • ابتدا باید بررسی کنید که ایراد خودروی شما در کدام دسته بندی قرار دارد.)البته بستگی به شناخت شما از ماشینتان و ایراد مورد نظر دارد ,اگر ایراد را متوجه نمیشوید حتما به تعمیرکار مراجعه نمایید).
  • این ایرادات ماشین ممکن است الف:برقی, ب:مکانیک,پ:بدنه ای باشد. عیب یابی خودرو معمولا توسط مکانیک, جلوبندی ساز, باطری ساز و متخصصان مسائل تخصصی خودرو مانند سیستم ترمز خودرو, انجام میپذیرد.
  • با مراجعه به آکادمی ای بی اس کلینیک و مطالعه دانستنی های ضروری خودرو پس از مراجعه به تعمیرکار خودرو میتوانید متوجه شوید که آیا مکانیک دقیقا مشکل اتومبیل شما را فهمیده است یا خیر.
  • حتما پس از عیب یابی احتمالی مکانیک هزینه تعمیرات و سقف آنرا بپرسید را بپرسید.ازمکانیک بخواهید که به شما ضمانت برطرف شدن کامل قسمت معیوب ماشین را دهد.
  • حتما به تعمیرگاه تخصصی خودرو مراجعه نمایید نه تعویض کار.
  • شما میتوانید با در نظر گرفتن کیفیت کار و هزینه کمتر در صورت مشخص شدن ایراد ماشینتان به متخصص تعمیرات آن قسمت از خودروتان مراجعه نمایید.(در این قسمت ما همراه شما عزیزان هستیم)

گروه تعمیرکاران متخصص AbsCliniC در سراسر تهران بصورت رایگان آماده مشاوره و تعمیرات تخصصی خودروی شما هستند.ما در ABSCliniC با شعار کیفیت بالا با هزینه کمتر ضمانت میکنیم که تنها در صورت برطرف شدن عیب خودرو از مشتری هزینه دریافت ودر صورت عدم رضایت یا ایراد احتمالی کاملا جوابگوی شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.